В цей день учні 5-7 класів в інтерактивній формі закріплювали отримані знання, навички поведінки щодо булінгу. Особливо захопливо діти ділилися враженнями про мрії батьків і їх здійснення під впливом попередньо переглянутого фільму. Але основна частина заняття була присвячена кібербулінгу. Тренери визначали базовий рівень на якому, скоріш за все, можуть стикатися з кібербулінгом школярі також рівень їх активності в інтернеті, який, закономірно, виявився високим.
Із зацікавленням, використовуючи ситуації, випадки із власного життя, учні ознайомлювалися з видами кібербулінгу і захистом від нього.
Підсумком уроку проти кібербулінгу стало складання в групах пам’ятки безпеки в інтернеті. Старші підлітки (8-11 класи) мали можливість переглянути документальний фільм «Булер» (США, 2011 р., режисер Лі Гірші). Основна мета цього фільму, за словами режисера, «допомогти побороти замовчування, сором’язливість та реакцію на зразок «це ж лише діти» та вплинути не лише на тих, хто пережив чи є жертвою булінгу, а передусім на тих, хто ще потребує поштовху в бік емпатії».
|