З метою формування навичок емоційної і поведінкової саморегуляції, соціальним педагогом школи Урсуляк Р.М. проведено розвивально-корекційне заняття з учнями 8-го класу "Я і ситуація. Як діяти?". В ході заняття учні мали можливість самопрезентувати себе, обговорити ситуацію "Зупинись. Подумай. Дій.", а також презентували себе в ролях акторів шкільного психологічного театру. Драма на одну дію "Час збирати каміння" розкривала такі проблеми: поведінка підлітка у кризовій ситуації; вплив сімейних конфліктів на особистість дитини; підтримка батьків як ресурс для виходу з кризової ситуації. Під час обговорення учні давали відповіді на питання:
Про що, на вашу думку, ця вистава?
Як ви особисто ставитесь до теми, піднятої у виставі?
Чи траплялися з вами події, зображені на сцені, чи можутьтрапитись у майбутньому? За яких умов?
Завершилося заняття вправою "Подарунок для тебе", коли учні дарували один одному посмішку, уявну квіточку, привітання...