Програма DOCU/ТИЖНЯ включає проведення: 
 обговорення з батьками; 
 уроків, присвячених поняттю булінгу та кібербулінгу, ознакам, методам протидії, наслідкам, інформуванню про роботу служб, до яких можна звернутися для отримання правової та психологічної допомоги; 
 перегляд та обговорення тематичної документальної кінострічки; 
 робота в групах; 
 проведення моніторингу серед учасників проекту; 
 підсумкового уроку, який дасть можливість учням не тільки узагальнити отримані знання, а й від рефлексувати побачене та почуте.
1-ий день
Тема булінгу останнім часом все дужче тривожить суспільство, ЗМІ поширюють значну кількість відповідних матеріалів, батьки, певною мірою, уже обізнані в питаннях попередження й протидії булінгу. Проте аналіз багатьох реальних випадків булінгу та реакції на них батьків показує, що цих знань недостатньо або вони є уривчастими. Тому мета цієї розмови – допомогти батькам сформувати базове розуміння понять булінгу, кібербулінгу та дотичних до них явищ, пояснити, у яких випадках вважається, що булінг було здійснено в закладі освіти, і познайомити з обов’язками та порядком реагування на нього працівників закладу, дати рекомендації щодо того, як самостійно ідентифікувати проблему, на що варто звертати увагу, як будувати діалог з жертвою та кривдником, а також до кого звернутися в разі потреби по правову чи психологічну допомогу. 
     
  
  
2-ий день
Сьогодні було проведено урок проти булінгу серед учнів 5-7 класів. Через перегляд фільму та його обговорення соціальний педагог Урсуляк Р.М. намагалася донести до учнів думку про те, що основна причина булінгу — нерозуміння одними людьми інших. Але люди не можуть і не мусять бути однаковими. Тому не варто змінювати своїх захоплень чи інтересів заради того,  щоб сподобатися оточенню. Натомість треба цінувати підтримку друзів і не соромитися звертатися до них і до старших по допомогу. 
На уроці проти булінгу та кібербулінгу учні 8-11 класів разом із соціальним педагогом намагалися розібратися з тим, що входить до поняття булінгу та кібербулінгу, як поводитися в ситуації, якщо дитина або однокласник/однокласниця стали жертвами булінгу та до кого варто звертатися по допомогу. 
     
     
3-ій день
  В цей день учні 5-7 класів в інтерактивній формі закріплювали отримані знання, навички поведінки щодо булінгу. Особливо захопливо діти ділилися враженнями про мрії батьків і їх здійснення під впливом попередньо переглянутого фільму. Але основна частина заняття була присвячена кібербулінгу. Тренери визначали базовий рівень на якому, скоріш за все, можуть стикатися з кібербулінгом школярі також рівень їх активності в інтернеті, який, закономірно, виявився високим. 
      Із зацікавленням, використовуючи ситуації, випадки із власного життя, учні ознайомлювалися з видами кібербулінгу і захистом від нього. 
  
      Підсумком уроку проти кібербулінгу стало складання в групах пам’ятки безпеки в інтернеті. Старші підлітки (8-11 класи) мали можливість переглянути документальний фільм «Булер» (США, 2011 р., режисер Лі Гірші). Основна мета цього фільму, за словами режисера, «допомогти побороти замовчування, сором’язливість та реакцію на зразок «це ж лише діти» та вплинути не лише на тих, хто пережив чи є жертвою булінгу, а передусім на тих, хто ще потребує поштовху в бік емпатії». 
4-ий день
Сьогодні відбулося обговорення документального фільму «Булер» учнями 8-11 класу, соціальним педагогом та бібліотекарем школи. Під час нього учні спробували розібратися із причинами вчинків героїв та їхнього оточення. В процесі розмови, діти проговорювали альтернативні моделі поведінки, що могли б змінити ситуацію на краще й можуть бути використані ними, як засоби протидії булінгу в реальному житті. 
     
  
5-ий день
Під час підсумкового уроку учні 8-11 класів аналізували отримані впродовж тижня знання та відрефлексовували емоції, пережиті під час перегляду фільму. Поділилися власним баченням шляхів вирішення проблеми булінгу у класі, щколі, на вулиці та у суспільстві через створення буклетів. Попрацювали над розробкою проекту, який допоможе змінити ставлення людей до оточення, навчить приймати інакшість як цінність; проаналізували реальну ситуацію в школі (був проведений моніторинг серед учнів 5-11 класів щодо булінгу), учні були ознайомлені із результатами опитування. 
     
    
		
	 |